Filmpje Hof van Twente: Wat moet blijven & wat mag eruit?


Uw verhalen over het wonen, werken, ondernemen en recreeëren in Hof van Twente geven kleur aan De Hof en kunnen worden gebruikt om Hof van Twente te promoten.

Bekijk het filmpje over Hof van Twente en laat onderstaand weten welke beelden er wat u betreft verwijderd mogen worden. Ook zijn we benieuwd naar welke beelden er volgens u besllist in moet blijven.

Om uw mening te delen en te reageren, moet u zich eerst even registreren. > registreren kan hier.


Mensen maken de Hof!




Reacties

Dhr. Huub Eijkelkamp

Prima initiatief!!

j van soest

mooi filmpje, maar wat een zenuwenmuziek !

Hr. Kees Hof

Ik mis karakter elementen uit de kernen. Nu kan het een filmpje zijn van iedere plaats in NL

HEER wolfgang ter Horst

Namen van bedrijven moeten eruit. Is feitelijk reclame die anderen niet hebben. En ik ben het eens met de heer Hof: de karakteristieke kenmerken van de kernen worden onvoldoende belicht.

Eric Oude Spraakste

Lijkt wel een reclame film zonder dat je jan zien dat het over de Hof van Twente gaat. Niet echt een promotie

Eric Oude Spraakste

Lijkt wel een reclame film zonder dat je jan zien dat het over de Hof van Twente gaat. Niet echt een promotie

Eric Oude Spraakste

Lijkt wel een reclame film zonder dat je jan zien dat het over de Hof van Twente gaat. Niet echt een promotie

Gerard Willems

feest Hengeveld en wijn moeten zeker blijven. Mis volledig mooi shot camping/hotel gezellige terrasje. En waar zijn onze mooie kastelen ( een USP). Er mag wel ergens een tractor uit. Iets te veel tractor!

de heer Carlo van den Kieboom

De naam Hof van Twente mag er meer doorheen flitsen. Iets meer toerisme iets minder agrarisch voor de balans.

Dhr. Marc van Dijk

De titel geeft aan dat mensen de Hof maken. Ik zie daar weinig van terug in het filmpje. Het idee is prima maar ik zou zelf meer laten zien van de mensen en wat zij dan doen om de Hof te maken. Noaberschap, verenigingsleven, tentfeesten, buurten en buurtschappen, kunst en cultuur, natuurbeheer, landbouw enz.

Log in om een reactie kunnen plaatsen!